Obsah
http://www.hzscr.cz/clanek/hzs-zlinskeho-kraje-menu-ochrana-obyvatelstva-rady-a-doporuceni-rady.aspx
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků
3. Pojmenování (název) životní situace
Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků
4. Základní informace k životní situaci
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy akredituje vzdělávací instituce a jejich vzdělávací programy zaměřené na další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby a za podmínek stanovených zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním písemné žádosti.
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Součástí žádosti o akreditaci vzdělávací instituce musí být i žádost o akreditaci alespoň jednoho vzdělávacího programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků podle § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
K žádosti o akreditaci vzdělávací instituce se přiloží:
oprávnění ke vzdělávací činnosti podle zvláštního právního předpisu,
přehled o personálním, technickém a materiálním vybavení žadatele o akreditaci vzdělávací instituce v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků,
přehled o dosavadní činnosti žadatele o akreditaci,
vzdělávací program, o jehož akreditaci se současně žádá.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Potřebné formuláře jsou k dispozici na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Tato záležitost bude vyřízena do 120 dnů ode dne přijetí žádosti.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost lze podat prostřednictvím datové schránky.
28. Popis byl naposledy aktualizován
12.11.2015
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.